Hvis vi mødes i et forlig eller at fejlene bliver rettet, så er sagen ude af verden. Håber det bliver sådan! Det er jo ingen store summer men lidt af en principsag. Plus at jeg absolut ville forværre situationen, hvis jeg selv forsøger at ordne det, skruer altid den forkerte vej... burde anskaffe mig en skruemaskine. Får se om det bliver sådan.

• Synes
steffo_s og 2 andre
  • Laddar…
Karinsbostadsrätt Karinsbostadsrätt sagde:
Om vi mødes i en forlig eller at fejlene bliver rettet op, så er sagen ude af verden. Håber det bliver sådan! Det er jo ikke store summer, men lidt af en principsag. Plus at jeg absolut ville forværre situationen, hvis jeg giver mig i kast med det selv, skruer altid den forkerte vej... burde anskaffe en skruetrækker. Får se om det bliver sådan.
han går konkurs, hvis det ville gå til domstol det er jo ikke engang værd at prøve

M maria01 sagde:
han går i konkurs om det skulle gå til domstol det er jo ikke engang værd at teste
Tænker håndværkeren får betale tilbage dele af summen, så løser det sig. Vi får se. Vil ikke forårsage konkurs til nogen, en personlig tragedie.

• Synes
Workingclasshero
  • Laddar…
Dr Benz Dr Benz sagde:
fast døren hænger jo forkert….
Ah, så ikke billedet, telefonen indlæste det ikke :P

• Synes
Dr Benz
  • Laddar…
Tænker håndværkeren må betale dele af beløbet tilbage så løser det sig. Vi får se. Vil ikke forårsage konkurs til nogen, en personlig tragedie.
jeg mener han sætter det i konkurs inden det overhovedet kommer det starter op en ny firma

• Synes
nissenhj
  • Laddar…
Heij83
Heij83 Heij83 sagde:
Hvordan ser det ud, hvis du måler med vaterpasset inde i karmen på højkant
Du må lade som om min termos er et vaterpas.
Men sandsynligvis er den lige, hvis døren er det.

• En hånd holder en grøn termoflaske op mod kanten af en dør for at måle, om døren er i vater, med en gul tapetvæg i baggrunden.
  • Synes
Roger Fundin og 2 andre
  • Laddar…
Heij83 Heij83 sagde:
Du får låtsas att min termos är et vaterpas.
Men antagelig er den lige hvis døren er det.
det hjælper jo ikke meget at bruge vaterpasset nu, man kan jo ikke begynde at ændre dørkarmen nu
har håndværkeren sat ind dørkarmen ?

• Synes
EvertL
  • Laddar…
M maria01 sagde:
jeg mener han sætter det i konkurs før det overhovedet kommer i gang og starter op en ny firma
aha ja men det er jo altid bedst at arbejde ordentligt, ellers kommer konsekvenserne :)

Suk.
Trist at se sådan noget her, men det bedste er, at det næsten ikke koster noget at gøre om og gøre rigtigt. Nogle skruer i tærsklen, kappe døren og en gummitætning på opvaskemaskinen. Havde du været min nabo, havde det taget mig 1 time.

Jo, det ville være ok at hænge denne person ud. Skal ikke være fordomsfuld, men han har sikkert allerede nogle konkurser bag sig...

• Synes
Roger Fundin og 6 andre
  • Laddar…
...Ingen store penge nej, men besværligt, og jeg forventede et professionelt job, da jeg er 100% uhandy hvad angår snedkerarbejde. Det er lidt en principsag, ja det er bare lidt tærskler og gyngende gulv og fodlister på væggene mm, men så mange sjuskefejl. Jeg fik følelsen af, at jeg er for pirkende, men sådan er det ikke. Hvis jeg sælger lejligheden, skal den være i god stand.

Håndværkeren i spørgsmålet er et godt menneske, har måske bare valgt det forkerte erhverv.

Jeg troede ingen ville svare på denne tråd :) Fik en masse tips og råd og bekræftelse på, at det ikke er ok udført.

• Synes
Beskow93 og 1 anden
  • Laddar…
K Kane sagde:
Vertikal måling af karmen. Ikke døren.
Idioten her undrer sig over, hvad karmen er? dørkarmen, er det ikke ...noget på døren...

Idioten her undrer hvad karmen er? dørkarm, er det ikke ...noget på døren...
Rektangulære ramme i "væggehullet" som døren derefter hænger i.

• Synes
Roger Fundin og 4 andre
  • Laddar…
K Kane sagde:
Rektangulära ramen i "vägghålet" som sedan dörren hänger i.
Aha den kigger jeg på senere, nu skal jeg tage en løbetur!
Tusind tak!

Heij83 Heij83 sagde:
Du må lade som om min termos er et vaterpas.
Men sandsynligvis er den lige, hvis døren er det.
Gør det ondt, når døren er åben, er det dog på siden af karmen, man må tjekke, at den er i lod.

Cheesen
Det er en enkeltmandsfirma, og mit livs største fejltagelse er her. Arbejdet er betalt, jeg så fejlene bagefter. Nu maser jeg om efterfix, og det er ikke helt friktionsfrit. Jeg var fokuseret på andre ting, da arbejdet blev udført (arbejde osv) og glad for, at det blev pænt, så jeg tænkte ikke på at lave en ordentlig inspektion. Har lært min lektie!! Har tidligere i livet lært mig ikke at købe biler af venner, nu lærte jeg dette. Det er fint med lærdomme, selvom det også er besværligt.
Skriv anmeldelse på Eniro og Google. Gerne med billeder, så får du det nok ordnet.

Tærsklen er det værste jeg har set. Har selv begyndt at fastgøre tærskler med dobbeltklæbende tape. Helt skrueløst og kan fjernes uden skader, når det er nødvendigt. Alle tærskler sidder fast.

• Synes
oddan
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.