62,058 læst ·
190 svar
62k læst
190 svar
Håndværker sjusket?
Hvis vi mødes i et forlig eller at fejlene bliver rettet, så er sagen ude af verden. Håber det bliver sådan! Det er jo ingen store summer men lidt af en principsag. Plus at jeg absolut ville forværre situationen, hvis jeg selv forsøger at ordne det, skruer altid den forkerte vej... burde anskaffe mig en skruemaskine. Får se om det bliver sådan.
han går konkurs, hvis det ville gå til domstol det er jo ikke engang værd at prøveKarinsbostadsrätt sagde:
Om vi mødes i en forlig eller at fejlene bliver rettet op, så er sagen ude af verden. Håber det bliver sådan! Det er jo ikke store summer, men lidt af en principsag. Plus at jeg absolut ville forværre situationen, hvis jeg giver mig i kast med det selv, skruer altid den forkerte vej... burde anskaffe en skruetrækker. Får se om det bliver sådan.
Suk.
Trist at se sådan noget her, men det bedste er, at det næsten ikke koster noget at gøre om og gøre rigtigt. Nogle skruer i tærsklen, kappe døren og en gummitætning på opvaskemaskinen. Havde du været min nabo, havde det taget mig 1 time.
Jo, det ville være ok at hænge denne person ud. Skal ikke være fordomsfuld, men han har sikkert allerede nogle konkurser bag sig...
Trist at se sådan noget her, men det bedste er, at det næsten ikke koster noget at gøre om og gøre rigtigt. Nogle skruer i tærsklen, kappe døren og en gummitætning på opvaskemaskinen. Havde du været min nabo, havde det taget mig 1 time.
Jo, det ville være ok at hænge denne person ud. Skal ikke være fordomsfuld, men han har sikkert allerede nogle konkurser bag sig...
...Ingen store penge nej, men besværligt, og jeg forventede et professionelt job, da jeg er 100% uhandy hvad angår snedkerarbejde. Det er lidt en principsag, ja det er bare lidt tærskler og gyngende gulv og fodlister på væggene mm, men så mange sjuskefejl. Jeg fik følelsen af, at jeg er for pirkende, men sådan er det ikke. Hvis jeg sælger lejligheden, skal den være i god stand.
Håndværkeren i spørgsmålet er et godt menneske, har måske bare valgt det forkerte erhverv.
Jeg troede ingen ville svare på denne tråd
Fik en masse tips og råd og bekræftelse på, at det ikke er ok udført.
Håndværkeren i spørgsmålet er et godt menneske, har måske bare valgt det forkerte erhverv.
Jeg troede ingen ville svare på denne tråd
Skriv anmeldelse på Eniro og Google. Gerne med billeder, så får du det nok ordnet.Karinsbostadsrätt sagde:
Det er en enkeltmandsfirma, og mit livs største fejltagelse er her. Arbejdet er betalt, jeg så fejlene bagefter. Nu maser jeg om efterfix, og det er ikke helt friktionsfrit. Jeg var fokuseret på andre ting, da arbejdet blev udført (arbejde osv) og glad for, at det blev pænt, så jeg tænkte ikke på at lave en ordentlig inspektion. Har lært min lektie!! Har tidligere i livet lært mig ikke at købe biler af venner, nu lærte jeg dette. Det er fint med lærdomme, selvom det også er besværligt.
Tærsklen er det værste jeg har set. Har selv begyndt at fastgøre tærskler med dobbeltklæbende tape. Helt skrueløst og kan fjernes uden skader, når det er nødvendigt. Alle tærskler sidder fast.