4,852 læst ·
18 svar
5k læst
18 svar
Fastgøre stang eller krog i limtræsbjælke
Hvis du er i gang med at slagte unghaner, så varer det nok ikke længe, før du står der med lidt større dyr
For mig er det en del af madlavningsprocessen, som simpelthen starter nogle skridt tidligere, og jeg kan godt lide at vide, hvor både kød og grøntsager kommer fra, selvom det gælder langt fra alt, vi spiser.
Som min kone siger om kaniner, "de er både nuttede og gode at spise".
Det ser ellers ud til, at maritime rørbeslag til rækværk er det mest hensigtsmæssige, hvis ingen har andre gode tips til sikkert at fastgøre et rør?
Som min kone siger om kaniner, "de er både nuttede og gode at spise".
Det ser ellers ud til, at maritime rørbeslag til rækværk er det mest hensigtsmæssige, hvis ingen har andre gode tips til sikkert at fastgøre et rør?
Grundstött
· Halland
· 28 345 indlæg
Her vrimler det med bønder, der opdrætter kød, så jeg tror ikke, vi kommer til at konkurrerelinusc sagde:
Hønsene er blot som en hobby, en lille truet lanserace, som hedder Åsbohøns.
Og vi sælger nogle dyr hvert år til folk, der vil starte hønsehold.
Typisk vil de have fire høner og en hane. Enkel matematik siger, at vi får et haneoverskud om efteråret
I øvrigt tror jeg, at forslaget om "grabbestænger" til både, som blue.b skrev, nok kan være det bedste.
Sådanne ting er lavet til at kunne holde en fuldvoksen person ombord, så det burde klare dine lam.
Desuden plejer det at være korrosionssikre ting.
Hvad siger forresten de feministiske, kønsbevidste forumskribenter til ordet grabbestang
Klik her for at svare