elmont sagde:
Polos, jeg kan jo fortælle, at der er forskel på at sidde fast og at sidde godt. Måske skal du bede om at få komme på studiebesøg hos en elektriker, der arbejder på en byggeplads, så du kan se og føle :thumbup:
Efter over 20 år med fremstilling af løsvirkeshuse ved jeg, hvordan bokse sidder, har sat en del selv, når elektrikerne har haft brug for hjælp.
Vi bruger træregler og intet andet, og i dem sidder de fast.
Det ser ud til, at det er dig, der har brug for at møde rigtige fagmænd, der kan sætte bokse, så de sidder godt.

• Synes
AG A og 1 anden
  • Laddar…
Det der ser mærkeligt ud. Min mand købte en hole in one, da vi gipsede garagen og friggebod, og det blev perfekt næsten hver gang, man skal jo bare vælge den rette størrelse og så sørge for, at gipspladen er det rigtige sted :) Er det en rigtig elektriker? Det tager jo en masse ekstra tid, hvis de skal spartle og slibe? Hvem skal betale for det?

Stefan N Stefan N sagde:
Bruges af alle med lidt forstand på byggeri sammen med en T70 hulsav i dette tilfælde.
[billede]
Hole in One er til amatører

KalleKe
P Putte 9497 sagde:
Hole in One er til for amatører
Så hvordan gør profferne?

KalleKe Sammy_j sagde:
Så hvordan gør profferne det?
Det må du spørge dem om

Profferne saver tilfældigt og siger så "det der fikser maleren"...

• Synes
  • Haha
BosseHansson og 4 andre
  • Laddar…
At ikke køre dosfræser med værktøj type "hole-in-one" er bare inkompetent dumhed. Ikke engang amatører tager chancer i dag, så hvorfor acceptere dette fra såkaldte "proffer".

• Synes
Putte 9497
  • Laddar…
F
P Putte 9497 sagde:
Hole in One er til for amatører
Og b4-års trådlyft er for personer med dårligt selvværd og som mangler et liv. Fremfor alt når deres indlæg ikke tilfører en skid.

• Synes
  • Haha
JanneJanne123 og 6 andre
  • Laddar…
Sorry. Noterede ikke at dette var en gammel tråd. Vidholder selvfølgelig at man bruger fornuftige værktøjer og har nødvendig kompetence til jobbet, klarer man ikke dette skal man undlade.

• Synes
Putte 9497
  • Laddar…
Givetvis bruger proffer en eller anden skabelon, ville bare se hvor mange der ville reagere på mit indlæg

• Synes
fsn
  • Laddar…
F
H Harald Blåtumme sagde:
Sorry. Noterede ikke, at dette var en gammel tråd. Fastholder selvfølgelig, at man bruger fornuftige værktøjer og har nødvendig kompetence til arbejdet, klarer man ikke dette, skal man afstå.
Er helt enig 100%. Hole in One er i øvrigt en fantastisk ting. Uanset hvor mislykket man er i øvrigt, så lykkes det alle at få lavet gode og præcise huller med sådan en.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.