41,242 læst ·
130 svar
41k læst
130 svar
Er dette virkelig fagmæssigt udført af en rutineret tømrer?
Efter over 20 år med fremstilling af løsvirkeshuse ved jeg, hvordan bokse sidder, har sat en del selv, når elektrikerne har haft brug for hjælp.elmont sagde:
Vi bruger træregler og intet andet, og i dem sidder de fast.
Det ser ud til, at det er dig, der har brug for at møde rigtige fagmænd, der kan sætte bokse, så de sidder godt.
Det der ser mærkeligt ud. Min mand købte en hole in one, da vi gipsede garagen og friggebod, og det blev perfekt næsten hver gang, man skal jo bare vælge den rette størrelse og så sørge for, at gipspladen er det rigtige sted
Er det en rigtig elektriker? Det tager jo en masse ekstra tid, hvis de skal spartle og slibe? Hvem skal betale for det?
Medlem
· Sverige
· 5 689 indlæg
At ikke køre dosfræser med værktøj type "hole-in-one" er bare inkompetent dumhed. Ikke engang amatører tager chancer i dag, så hvorfor acceptere dette fra såkaldte "proffer".
Medlem
· Sverige
· 5 689 indlæg
Sorry. Noterede ikke at dette var en gammel tråd. Vidholder selvfølgelig at man bruger fornuftige værktøjer og har nødvendig kompetence til jobbet, klarer man ikke dette skal man undlade.
Givetvis bruger proffer en eller anden skabelon, ville bare se hvor mange der ville reagere på mit indlæg
Er helt enig 100%. Hole in One er i øvrigt en fantastisk ting. Uanset hvor mislykket man er i øvrigt, så lykkes det alle at få lavet gode og præcise huller med sådan en.H Harald Blåtumme sagde:
Klik her for at svare