Vi gjorde det lidt mere avanceret, da vi skiftede fra lastpalle til rigtig entrétrappe.
Dejligt at have et sted at stille poserne, når man skal åbne døren,
og man kan lade de mudrede udesko blive udenfor nogle gange:
Absolut, har det på datorn. Laddar upp under dagen. Det jag hade som var till min fördel när jag satte op den var att bakom tegelfasaden sad der en metallram på träpanelen bakom. Fra metallramen gik der ud fura bolte gennem teglet så jeg gjorde huller i trærammen på entrétaket og skruede på skiver og møtrikker. Så kompletterede jeg med 4-5 jævligt lange og robuste skruer.
Ssole_oggi sagde:
Absolut, har det på datorn. Laddar upp under dagen. Det jag hade som var till min fördel när jag satte op den var att bakom tegelfasaden sad der en metallram på träpanelen bakom. Fra metallramen gik der ud fura bolte gennem teglet så jeg gjorde huller i trærammen på entrétaket og skruede på skiver og møtrikker. Så kompletterede jeg med 4-5 jævligt lange og robuste skruer.
hej, ser rigtig godt ud det der.
Jeg er også interesseret om du havde lidt flere billeder. Her tænkt præcis samme men noget større areal bare, og komplettere med støtter et stykke ud.
Mvh Pelle
hej, ser rigtig godt ud det der.
Jeg er også interesseret, hvis du havde nogle flere billeder. Her tænkt præcis det samme, men noget større overflade bare, og supplere med støtter et stykke ud.
M
PPeldah sagde:
hej, ser rigtig godt ud det der.
Jeg er også interesseret, hvis du havde nogle flere billeder. Her tænkt præcis det samme, men noget større overflade bare, og supplere med støtter et stykke ud.
Venlig hilsen Pelle
Send mig en Mail på svante_flood@hotmail.com så glemmer jeg ikke at finde billederne frem. Har dem på computeren.