37,947 læst ·
38 svar
38k læst
38 svar
Byg rækværket ind på en trappe i fyrretræ fra 70'erne med gips.
Ja du pokkers hvor godt det blev!
Vi har en lignende trappe, bare i sort/brun bejdse som jeg overvejer at udføre et lignende arbejde med, og nu når man ser hvordan det blev, er jeg endnu mere overbevist om at jeg skal gøre det på denne måde.
Først tænkte vi på at male hele trappen, men så skal man montere alle spjældene ned, slibe, male og male samt forsøge at skrue alt tilbage på samme sted. Der slipper man for flere trin.
Og vi skal også lave en trapperenovering af selve trappetrinene. Det bliver sikkert godt!!
Vi har en lignende trappe, bare i sort/brun bejdse som jeg overvejer at udføre et lignende arbejde med, og nu når man ser hvordan det blev, er jeg endnu mere overbevist om at jeg skal gøre det på denne måde.
Først tænkte vi på at male hele trappen, men så skal man montere alle spjældene ned, slibe, male og male samt forsøge at skrue alt tilbage på samme sted. Der slipper man for flere trin.
Og vi skal også lave en trapperenovering af selve trappetrinene. Det bliver sikkert godt!!
Bare en tanke: Den gamle mesterrymling Ioan Ursut tjekkede jo ud fra Kriminalforsorgen på et tidspunkt ved at klemme sig gennem en ventilationsåbning, der var sytten cm på den smalle side.
Så nok kan en nysgerrig treårig, som "bare" skal under trappen en sjovere vej, lykkes med at klemme kroppen igennem en 13-cm åbning og blive hængende i hovedet.
Hvis man spørger på et forum, får man svar. Ikke altid dem, man vil have, bare.
Så nok kan en nysgerrig treårig, som "bare" skal under trappen en sjovere vej, lykkes med at klemme kroppen igennem en 13-cm åbning og blive hængende i hovedet.
Hvis man spørger på et forum, får man svar. Ikke altid dem, man vil have, bare.
Mine unger er jo sjovere og mindre motiverede end en selvudsultet, nøgen, indsmurt fange formoder jeg.Carl_Elvis sagde:Bare en tanke: Den gamle mesterrømmeren Ioan Ursut checkede jo ud fra Kriminalforsorgen på et tidspunkt ved at klemme sig gennem en ventilationsåbning, som var sytten cm på den smalle side.
Så nok fanden kan en nysgerrig treårig, som "bare" skal ned under trappen på en sjovere måde, lykkes med at klemme kroppen gennem 13 cm åbningen og blive hængende i hovedet.
Hvis man spørger på et forum, får man svar. Ikke altid dem, man ønsker kun.
Tænk på at lakerede trappetrin kan blive glatte....
Ja, pænt er det ikke...-70-tals brun også selvfølgelig..... 
Klik her for at svare