Har en nabo som har en 6 mm plade, og den ser ud til at bue lidt, selvom ovnen nok er lidt lettere end et ton.
Det er hensigten, det er ingen kakkelovn, det er en udetoneret missil egentlig. At tykkelsen for at niveauet med parketgulvet skal blive ens, er ikke noget jeg bekymrer mig om, men måske limer jeg på en gipsplade og lægger grim klinket med lister i aluminium rundt:wow:
Burde det ikke også være muligt at lægge en 15mm playwood og derefter flydespartel?
Føles jo som om det burde blive mere stabilt end gips, men kan der være en ulempe ved det? Havde tænkt mig at understøtte grundigt for at være på den sikre side.
Vil også gerne benytte lejligheden til at takke jer for jeres idéer og synspunkter, det er værdsat.
Fjern gulvspån og isoleringen under. Fyld op med eps beton i niveau med gulvbjælkerne. Flydespartel så tykt du har brug for. Måske kan være en løsning.
Ta bort golvspån och isoleringen under. Fyll upp med eps betong i nivå med golvbjälkarna. Flytspackla så tjockt du behöver. Kanske kan vara en lösning.
Lyder jo som en idé, ulempen er at man ikke rigtig ved, hvor meget arbejde det bliver med at bygge en form, i betragtning af at jeg ikke ved, hvordan gulvbjælkerne ligger, før jeg åbner gulvet. Men det lyder helt klart interessant.
Lyder jo som en idé, ulempen er, at man ikke rigtig ved hvor meget arbejde det bliver med at bygge en form med tanke på, at jeg ikke ved hvordan gulvbjælkerne ligger, før jeg åbner gulvet. Men det lyder helt klart interessant.
Sager du gulvspånerne op, skal du alligevel lave en ramme rundt om kanten. Køb regler hjem i samme dimension som bjælkekonstruktionen og nogle vinkler, så går det nemt.