B bordsskiva sagde:
Då passar jag på att advare for Byggmax varmforzinkede gevindstænger og varmforzinkede møtrikker! Rena skrammel!
Fastgørede hegnsstolper mod ingjuttede stolpejern i sommer men blev nødt til at købe nyt materiale fra rigtig firma som sælger på nettet. Holdfastheden var dårlig, kunne ikke skrue i møtrikkerne og gevindene brast hele tiden, alternativt mistede forspændingen. Forsøgte at redde med dobbelte møtrikker per side men det var håbløst.
Klager i butikken men personalet forstod ingen tekniksnak overhovedet. Fik skifte ud for 20m hegn! De rigtige skruer (som også havde en materialspec beskrevet) kunne man stramme efter behov. Mistede 3-400 kr og ca 15t på dette.
Meget arbejde
På den ene side kan man jo hævde at du købte det forkerte, hvilket næppe er Byggmax' fejl.. At fastgøre noget med lavere klasse end 8.8 er unødvendigt, især som Byggmax faktisk sælger gode skruer i klasse 8.8 i løs vægt, ret billigt...

På den anden side så undrer jeg mig jo hvad de her uklassificerede gevindstænger egentlig er til...

C
De er til for at blive solgt, og til det formål fungerer de.

Z zingo sagde:
Lidt unødvendigt at overdrive, måske? Jeg har bygget tre bygninger fra bunden med 80-90% tømmer og materialer fra Byggmax og har aldrig haft nogen problemer overhovedet. Ifølge mig Sveriges bedste kæde nogensinde. Deres sammenligningsvis bittesmå butikker har næsten altid alt hvad man behøver, når man behøver det. Og nej, jeg arbejder ikke hos Byggmax...
Enhver har sin egen overbevisning. Jeg selv oplever, at byggmax nok ikke var til stede den dag, ordet kvalitet blev opfundet. De få gange jeg har besøgt butikken, er alle endt i stor skuffelse og et besøg til en anden forretning.
Desværre er man ikke klogere end, at man gentager samme fejl flere gange, altid med samme skuffende resultat. Nu har jeg i det mindste lært min partner, at hver gang jeg nævner byggmax, så skal hun forbyde mig at besøge den butikskæde.

• Synes
Stefan N
  • Laddar…
Selv oplever jeg, at man ofte kunne købe præcis de samme ting, som findes hos byggmax, til 50-100% højere priser hos Woody (nu Beijer).

• Synes
roli
  • Laddar…
A
Lidt OT, men hvad er problemet med byggmax hjemmeside? langsomste muligt tæt fulgt af biltema! eller er det min telefon som ikke følger med:thinking:

K
Jeg er oftest tilfreds med Byggmax. Synes tværtimod, at man ofte kører til Bejiers eller Woody og så i ren forskrækkelse kører til Byggmax for at købe de samme ting meget meget billigere.

Her er personalet hos Byggmax meget venligere end dem hos både Woody og Bejiers.

Hvis vi skal vende tilbage til emnet, må jeg fortælle, at jeg har haft held med at knække hovederne på en masse Byggmax gips skruer i ugen. Har skruet Fermacell-gips op i et fremtidigt badeværelse, og hovederne holdt ikke, så det endte med, at jeg fastgjorde pladerne med spånpladeskruer...

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.