S
T tompajo sagde:
Snickerick, det ser ud som om du holder skruen for langt inde i pladen, og billedet er vinklet sådan, at det er svært at bedømme, om det du skriver passer.
Tja, hvis du tror, at jeg har fundet på det hele og anstrengt mig for at snyde med et billede, så må du vel tro det.

Men jeg må jo sige, at jeg undrer mig over, hvorfor du tror, at jeg ville gøre sådan!?

visse skruer er lort
måske at jeg har for stærk s.trækker
købte terrasse skrue rustfri A2 4.8x75
drev den ikke af skruen, så gik torx i stykker...selv med nye bits
ikke mange der holdt der
og skulle man af nogen grund skrue ud det, så blev det at bryde væk
temmelig glad med bajonetsav eller brækjern så

P
S Snickerick sagde:
Man kan sige, at problemet er, at afstanden fra skruehovedet til, hvor gevindet slutter (eller begynder, afhængig af hvordan man ser det), er for langt, mere end 9mm + pladetykkelsen. Så hele den gevindskårne del går igennem pladereglen, før skiven er trukket fast mod reglen. Det bliver en sprække, skruen drejer bare rundt, og skiven sidder ikke fast.
Ja, det ser unægteligt sådan ud. Du har ikke meget valg andet end at skifte skruen, desværre.

• Synes
Snickerick
  • Laddar…
Men hvad siger Byggmax så?

S Snickerick sagde:
I stedet for at gætte, så kan du jo læse tråden, og tjekke byggmax hjemmeside.

De sælger kun 9mm plader, og skruen sælges sammen med pladen på deres hjemmeside!

På den anden side må du gerne linke til den skrue, som du mener, at man skal købe hos byggmax til de 9mm plader de sælger.
Beklager, at du føler dig krænket, men hvis du tager et skridt tilbage, så indser du måske, at Byggmax ikke har den komplette systemløsning for dig og dine behov.
Den lektie kunne du selvfølgelig have gjort, før du tog ud og handlede. :lying:

S
M MagHam sagde:
Men hvad siger Byggmax så?
Goddag yxeskaft, typ.

S
S Slarvpellen sagde:
Ledsen att du känner dig kränkt men om du tar et skridt tilbage så indser du måske, at Byggmax ikke har den komplette systemløsning for dig og dine behov.
Den lektie kunne du selvfølgelig have lavet, inden du tog og handlede. :lying:
At de ikke har løsningen jeg søgte fremgår af mine indlæg i tråden... Ligesom at de påstår at have den. At finde ud af at den ikke virker er ikke en "lektie" man kan lave, før man har prøvet tingene.

Jeg konstaterer bare, at du simpelthen ikke vil hverken læse tråden eller tjekke fakta på Byggmax hjemmeside. Det mindste du burde gøre, inden du taler om hvad andre burde.

• Synes
Horgmo
  • Laddar…
H
S Snickerick sagde:
Goddag yxskaft, typ.
nej. de har givet dig skruer, som ifølge dem passer. men i virkeligheden passer de ikke.
du skal have penge tilbage

S
henke_benke sagde:
nej. de har givet dig skruer som ifølge dem passer. men i virkeligheden passerer de ikke.
du bør få penge tilbage
Skruen tog de tilbage i butikken. Han bekymrede sig ikke det mindste om, at den ikke virkede. Det var hovedkontoret, som jeg informerede via Epost, der svarede goddag yxskaft. De har virkelig nul kontrol over deres produkter.

H
S Snickerick sagde:
Skruven tog de tilbage i butikken. Han bekymrede sig ikke en femøre for, at den ikke virkede. Det var hovedkontoret, som jeg informerede via Epost, der svarede goddag yxskaft. De har virkelig nul styr på deres produkter.
så håber jeg, at de har mistet en kunde

S Snickerick sagde:
Skruven tog de tilbage i butikken. Han bekymrede sig ikke en døjt om at den ikke virkede. Det var hovedkontoret, som jeg informerede via e-mail, der svarede goddag yxskaft. De har virkelig nul styr på deres produkter.
Byggmax i butik plejer at fungere godt, men deres kundeservice er virkelig elendig og bekymrer sig nul.
At købe online på byggmax og noget ikke fungerer som det skal, er besværligt mildt sagt.
Det er så slemt, at hvis jeg nævner kundeservice i den butik jeg handler fra, beklager de sig straks uden at jeg har nævnt hvad det drejer sig om.

Ja, jeg har påpeget store fejl via webben kundeservice hvad angik produktspecen for en maling. Det var for noget år siden måske. (Typisk "copy-paste syndromet" fra en helt anden type af maling). De svarede ikke engang. :thumbdown:

Problemet er, at man ikke får kontakt med nogen som ved noget i sådanne her sammenhænge, men oftest en lavtlønnet ekstraarbejder som fronter kunde.

S
henke_benke sagde:
då hoppas jag att dom förlorat en kund
Jo det kan man vel sige. Handler i princippet aldrig hos byggmax. Denne gang udelukkende fordi de var den eneste, der har pladen hjemme, og beijerbygg tog som sædvanligt flere uger om at komme med et tilbud til en fornuftig pris. Men skruen fik de som sagt tilbage. Handlede hos Beijer i stedet.

S Snickerick sagde:
At de ikke har løsningen, jeg søgte, fremgår af mine indlæg i tråden... Ligesom at de hævder at have det. At finde ud af, at den ikke virker, er ingen "lektie", man kan lave, før man har prøvet tingene.

Jeg konstaterer bare, at du simpelthen ikke vil hverken læse tråden eller tjekke fakta på Byggmax’ hjemmeside. Det mindste, du burde gøre, inden du fortæller, hvad andre burde.
Tja, gør man ikke sin lektie, så ender man i den situation, du endte lidt ofte i livet. Det er ikke bare uheld, at det sker for dig hele tiden :)

S Snickerick sagde:
Tja, om du tror att jag hittat på alltihopa och ansträngt mig för att fuska till en bild, så får du vel tro det.

Men jag måste jo sige, at jeg undrer mig over hvorfor du tror jeg ville gøre sådan!?
Det var en interessant tolkning af det jeg skrev.
Det jeg skriver er at billedet ikke giver tilstrækkelig information til at man kan afgøre om det du skriver stemmer. Som billedet er taget ser det ud som om gevindene sidder som de skal og hvis du vil påvise noget andet er det måske godt hvis billedet viser netop det.

Så kan jeg synes at din sensationsoverskrift, hvor det ser ud som om du dømmer hele Byggmax skrueudvalg på grund af at de har haft EN defekt skrue, er lidt overdrevet.

• Synes
Slarvpellen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.