Ja som rubriken lyder letar ja efter en styrskena till Min Bosch GKS 55 (cirkelsåg). Någon som vet vart man kan köpa eller vad de kostar. De ska tydligen finnas i 700 och 1400 mm utförande enligt bosch hemsida

Tacksam för svar!

Hejsan, var just inne och kikade på lite verktyg på k-rauta (Göteborg) och där hängde ett par bosch-skenor .

//Woodrat

Tack för svaret, får väl åka in till närmste k-rauta och titta då. Du har ingen aning om va de kostade, läste någonstans att de var väldigt dyra

• Gilla
lindejo
  • Laddar…
Finns i 700 och 1400mm utförande.

Styrskenor FSN 70 art nr: 2 602 317 030

Styrskenor FSN 140 art nr: 2 602 317 031

Jag vill minnas att jag betalade runt 1000:- för 1400mm skenan men blir osäker när ja ser att den finns i Tyskland för €65.

Okej vart köpte du din då? Kanske blir lönsammt att importera då, eller inte med tanke på frakten

Min är köpt på Ahlsell, genom en släkting som har firma.

Har för mig at det var runt 700 kr för 700mm skenan men 100% säker då jag inte kikade på skena specifikt-

Okej men skiljer de ett par hundra mellan 700-1400mm så är de inte mycket att fundera över. Skickade även ett mail till K-rauta för att fråga om en mer precis prisuppgift

P
Är också ute efter en skena samt styrmojängen till cirkelsågen 2 607 001 375 . Vad blev det för pris på skenan?

de skulle ha 595:- för den korta och 895:- för den långa.

P
Usch vad allt är dyrt i Sverige. Den långa kostar 25$ i USA men de skickar inte till sverige tyvärr. Frakten blir väl ganska så dyr då den ju är ganska skrymmande. Hittade skena i Tyskland för 59 euro och 19 för adapetern. Vet inte vad frakten blir så det kanske inte lönar sig ändå. http://www.yatego.com

Christer_123 skrev:
de skulle ha 595:- för den korta och 895:- för den långa.
Var det inklusive moms?

de tror ja, men är inte säker

Beställde en Bosch 1400-skena på Beijer idag. 700 kronor med lite prut (2800 med GKS 55).

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.