Ok, även att allt rinner lika fort som vanligt? Det låter inte när man duschar (i källaren) eller spolar i handfat eller diskho. Ett lite mullrande ljud kan man säga.. kan inte låta som det ska.
Ska se om rörmokaren, som ändå ska höra av sig angående jordvärme, kan ta en titt på det med.