Jag skulle behöva en switch som tål att sitta utomhus, inuti en belysningsstolpe.

Finns detta? Något tips?
 
Freddan101 skrev:
Jag kollade runt efter priser och beställde förra veckan från m.nu. Bra priser och fick prylarna dan efter.
Rekommenderar också m.nu, snabba svar o leveranser
 
Jämför jag en order på m.nu och på getzwave.com så skiljer det nästan 2000kr på det jag tänkt köpa.

91J5Mxr.png

sxpMK7t.png
Ca 8760kr

Det är rätt stor skillnad.
 
@dhanjel
Vad har du för pundkurs? Blir det inte snarare 10400kr?
 
€ = Euro :)
 
Ahh

:o
 
Känns som att någon räknat med EUR istället för pund.

Edit: 2:a som vanligt...
 
Vad kan detta vara? En väggmonterad styrplatta för fibaro?

1209211_691262064236575_1603200066_n.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Dessa var ju galet snygga med!

994029_691261467569968_591163631_n.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


(Från https://www.facebook.com/fibaro.global)
 
erikssonjorgen skrev:
IP-kamera och Interkomsystem: pic.twitter.com/HSpCYr1y8n
Var för snabb.... Inte Fibaro. :o
 
hek skrev:
Diskuterade för några dagar sedan i tråden:
[länk]
Såg det, lyckas inkludera men den failar hela tiden på olika ställen då den ska configurera den....ibland manufacturer och ibland multichannel info, plugin accosiations osv...suck.
Jag har tempsensor inkopplad, rätt väg enl. vesternets howto som för övrigt är väldigt bra.
http://www.vesternet.com/resources/application-notes/apnt-38#.UkPCmcbDtmA
 
Hej!

Jag har använt fibaros dimmermodul tillsammans med deras bypass för att tända och släcka en taklampa med lågenergilampor i. Är det någon som vet om det går att göra lika dant med lampan på bilden?

Mvh Viktor

1-20130926_181216.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Hej Viktor. Välkommen till forumet och tråden.

Nej det går inte dimma lysrör utan värdigt speciella don.
 
Hej och tack. Jag har följt er sedan jag bestämde mig för att satsa på z-wave. Har hittat mycket matnyttigt här!

Tanken var att använda dimmern som on/off switch som jag gjorde med lågenergilamporna. Dessa var inte heller dimbara men det fungerar fint. Jag har gjort så där ingen nolla finns framdragen.

/Viktor
 
Jag har inte testat detta... men du bör nog sätta följande parametrar om du använder den så...

10 till 0 - Tar bort mjukstart/stop.
12 till 99 - Max dimmläge
13 till 98 - Min dimmläge
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.