1 347 949 läst ·
5 347 svar
1348k läst
5,3k svar
Z-wave in da haus - Hemautomation
Vad kan detta vara? En väggmonterad styrplatta för fibaro?
Dessa var ju galet snygga med!
(Från https://www.facebook.com/fibaro.global)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Dessa var ju galet snygga med!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
(Från https://www.facebook.com/fibaro.global)
IP-kamera och Interkomsystem: pic.twitter.com/HSpCYr1y8n
Såg det, lyckas inkludera men den failar hela tiden på olika ställen då den ska configurera den....ibland manufacturer och ibland multichannel info, plugin accosiations osv...suck.hek skrev:
Jag har tempsensor inkopplad, rätt väg enl. vesternets howto som för övrigt är väldigt bra.
http://www.vesternet.com/resources/application-notes/apnt-38#.UkPCmcbDtmA
Hej!
Jag har använt fibaros dimmermodul tillsammans med deras bypass för att tända och släcka en taklampa med lågenergilampor i. Är det någon som vet om det går att göra lika dant med lampan på bilden?
Mvh Viktor
Jag har använt fibaros dimmermodul tillsammans med deras bypass för att tända och släcka en taklampa med lågenergilampor i. Är det någon som vet om det går att göra lika dant med lampan på bilden?
Mvh Viktor
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej och tack. Jag har följt er sedan jag bestämde mig för att satsa på z-wave. Har hittat mycket matnyttigt här!
Tanken var att använda dimmern som on/off switch som jag gjorde med lågenergilamporna. Dessa var inte heller dimbara men det fungerar fint. Jag har gjort så där ingen nolla finns framdragen.
/Viktor
Tanken var att använda dimmern som on/off switch som jag gjorde med lågenergilamporna. Dessa var inte heller dimbara men det fungerar fint. Jag har gjort så där ingen nolla finns framdragen.
/Viktor

