hej
När jag bytte panel på garaget/boden, så tog jag samtidigt bort ett trasigt fönster och la panel över hålet.
så frågan är: behöver jag sätta byggplast över fönster hålet innan gips? behöver jag ta bort gipsen på insidan för att överlappa med den gamla byggplasten? Det är byggplast på reseten av väggen.
Det är 120mm isolation i väggarna och det är ingen värme där på vintern.