38 544 läst ·
123 svar
39k läst
123 svar
Ytterligare ett köksprojekt
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det känns egentligen fel att blanda in stålprofiler men jag har inte plats för ett fribärande undertak utan att saxa åsarna och det blev för bökigt.
Om någon annan byggt med akustikprofiler utbyter jag gärna erfarenheter.
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Jag har varit i stort sett död för det här forumet sedan appen slutade fungera. Jag kan väl inte påstå att förstaintryck av den här nya är så där klockrent men jag ska ge den en chans.
Nu återupptar vi en av de kanske långsammaste renoveringstrådarna i hela forumet.
Nu återupptar vi en av de kanske långsammaste renoveringstrådarna i hela forumet.
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad vore väl en fiskbuggaren-bygger-tråd utan sedvanlig verktygspornografi? Premiär för nya (blå) krysslasern! Jag gillade den gröna också, men sånt här kunde den inte göra med mindre än att man hade ett rum till att husera i i laserlinjens förlängning.
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Massiv ek. Hårdvaxoljat. Vi köpte upp ett testparti så vi har ungefär exakt så mycket som behövs till nedervåningen. (Dvs, det kommer inte att räcka.)
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg







