Numer är det inte "adde_camilla" utan snarare "adde_evelina" :D vilket innebär ytterligare en tv i huset efter att hon flyttat in. Nu bor ju inte vi jättestort och vi känner att vi inte behöver ha alla kanaler i alla rum. Problemet är när E vill kolla tv (gärna i sängen) och jag vill spela tv-spel i vardagsrummet. Har idag Viasat och visst, vi skulle enkelt kunna skaffa tvillingbox/kort, dra en till kabel till parabolen osv, menfinns det inga andra alternativ som inte medför en till månadskostnad?

Trådlös hdmi kanske? Om boxen har hdmi såklart

Eller beroende på vilka kanaler som behövs kanske någon web/applösning med hjälp av dator eller kanske en miniandroid-sticka kopplad till tvn. De flesta mobiloperatörer verkar erbjuda tv idag, eller åtminstone tele2 och telia, svt streamar ju live, sen är tjänster som magine på g. Då skulle det kanske handla om en hundring i månaden vilket nog är billigare än tvillingkort och amm extrautrustning

Bordsantenn....:o
AppleTV + Airplay

trådlös hdmi lät intressant! Tvillingkort kostar ju bara 89kr/mån har jag för mig men det känns ju ändå så sjukt onödigt eftersom det handlar om 4-5 dagar/mån kanske.

Får googla på trådlös hdmi

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.