Är spekulant på ett hus byggt -50 som i stommen har ytong.. Vad jag undrar är om ytong från den tiden är detsamma som blåbetong=radon? ??? Tacksam för hjälp..
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.