Hej
Varför välja Leca till grundmur (varmgrund!), när det går att bygga med Ytong...bara en fråga??. Finns det nån som har erfarenhet av detta+prisskillnad o allt som rör ämnet :-/ Och är det samma dränering som på en Leca byggd grundmur, om man tänkt använda Isodrän skivor??
PS, har varit på Ytong's sida.