5 967 läst ·
20 svar
6k läst
20 svar
Yrkesmannaskap montörshandbok
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Om man är lite nyfiken, men inte riktigt vet om boken är något för en, så tror jag att jag sett denna bok fladdra på piratbukten.
Jag vet inte om det var någon full version, eller vilken utgåva.
Men vill man kolla lite först vad det verkar vara för bok, för att inte köpa grisen i säcken kan det vara en möjlighet.
edit:
Jag var tvungen att kolla, men det låg tydligen under ett annat namn "elinstallation". Bundlat med något.
Eller sök med "elinst*"
Men vill man kolla lite först vad det verkar vara för bok, för att inte köpa grisen i säcken kan det vara en möjlighet.
edit:
Jag var tvungen att kolla, men det låg tydligen under ett annat namn "elinstallation". Bundlat med något.
Eller sök med "elinst*"
Redigerat:
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Jag litade blint på BH-experterna.Mikael_L skrev:
Om man är lite nyfiken, men inte riktigt vet om boken är något för en, så tror jag att jag sett denna bok fladdra på piratbukten.
edit:
Om man vill ha tag i ngn bok med installationsnormer typ hur uttag utomhus ska föregås av brytare osv, vad är det för bok som gäller då?
Klicka här för att svara