C Conqvist skrev:
Jag har beställt den från Bokus. Här ska kopplas. :)
Oooja ;)

Mikael_L
Om man är lite nyfiken, men inte riktigt vet om boken är något för en, så tror jag att jag sett denna bok fladdra på piratbukten.
Jag vet inte om det var någon full version, eller vilken utgåva.
Men vill man kolla lite först vad det verkar vara för bok, för att inte köpa grisen i säcken kan det vara en möjlighet.

edit:
Jag var tvungen att kolla, men det låg tydligen under ett annat namn "elinstallation". Bundlat med något.
Eller sök med "elinst*"

Redigerat:
Mikael_L Mikael_L skrev:
Om man är lite nyfiken, men inte riktigt vet om boken är något för en, så tror jag att jag sett denna bok fladdra på piratbukten.
Jag vet inte om det var någon full version, eller vilken utgåva.
Men vill man kolla lite först vad det verkar vara för bok, för att inte köpa grisen i säcken kan det vara en möjlighet.

edit:
Jag var tvungen att kolla, men det låg tydligen under ett annat namn "elinstallation". Bundlat med något.
Jag litade blint på BH-experterna.

Om man vill ha tag i ngn bok med installationsnormer typ hur uttag utomhus ska föregås av brytare osv, vad är det för bok som gäller då?

Mikael_L
H hydrolift skrev:
Finns smakprov att läsa här:
[länk]
Men vilken perfekt site. Tack för den länken. (y)

Detta saknar jag ju grymt när jag ska nätshoppa böcker, det man gjorde förr i den fysiska butiken, kunna bläddra lite i den för att avgöra om det är en bok som passar.

• Gilla
hydrolift
  • Laddar…
Boken finns sannolikt även på ditt lokala bibliotek. :-)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.