131 895 läst ·
1 179 svar
132k läst
1,2k svar
YEEEEEEESSSS!
Hur många av oss har någonsin ringt 112 (svaret är 44% av befolkningen).13th Marine skrev:
12% har aldrig ringt 112, 114 14, 113 13, eller 1177.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg
Fick av svärmor... 😇tveksamt skrev:
Men idag köade jag utanför MAXI 06:59.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Yeeeeeesss
Nu kan vi vara lugna, Janssons frestelse i parti och minut. 😍
Tack för att du bara köpte två! Galet hamstrande häromkring, men en liten butik där jag handlade idag hade typ 60-70 askar, pris 43:95- Ska besöka igen på onsdag bara för att se om alla är köpta, det är som sagt en lite otippad butik för just ansjovis.FredrikR skrev:
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 382 inlägg
Jag hade kollat på alla stora butiker på väg till/från jobbet utan resultat. Så slog det mig att jag borde kanske kolla i min lokala butik i det särskilt utsatta området. Här är det ju inte många som gör Jansson och visst hade jag rätt. Förvisso ICA's egna ansjovis men den är bra, har använt den tidigare. Om du smakar den naturell direkt från burken är det en liten liten smakskillnad på spadet men i en Jansson finns det inte en chans att det märks.FredrikR skrev:
Så tipset är att leta efter ansjovis i närmsta ghetto!
Det står max 2 per person på hyllan, men jag tvivlar att kassasystemet nekar köp av fler.Maria T skrev:
Egentligen hade jag nog klarat mig med en till men.. 🫣
Hoppas hysterin är över innan jul. 🎄🎅
Mjao, ghetto kanske funkar men även butiker som inte är stora kedjor, oavsett var de är belägna.B Bästerortarn skrev:Jag hade kollat på alla stora butiker på väg till/från jobbet utan resultat. Så slog det mig att jag borde kanske kolla i min lokala butik i det särskilt utsatta området. Här är det ju inte många som gör Jansson och visst hade jag rätt. Förvisso ICA's egna ansjovis men den är bra, har använt den tidigare. Om du smakar den naturell direkt från burken är det en liten liten smakskillnad på spadet men i en Jansson finns det inte en chans att det märks.
Så tipset är att leta efter ansjovis i närmsta ghetto!
Jansson till folket!
Om det inte är kopplat till något specifikt butiks- eller bonuskort så kan du säkert går in hur många ggr som helst och köpa 2 burkar i taget, Lite skillnad när det (oftast) står "Max två köp per XXX-kort" som det gör med kaffe., då hjälper ju inte att komma tillbaka senare i veckan.FredrikR skrev:
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 382 inlägg
Det stämmer fan, förra året var jag sent ute och det var slut överallt. Både i stora och medelstora stan men två av världens bästa lanthandlare på j❤️mtländska vischan hade dock ansjovis så det räckte och blev över.Maria T skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden