171 150 läst ·
1 703 svar
171k läst
1,7k svar
YEEEEEEESSSS!
För att balansera alla GAAAAHHH om avsaknaden av snö och kyla ...
YEEEEEEEEESSSSS för denna så här långt gröna vinter.
Ingen skottning
Slippa frysa på hundpromenader
Inga isiga vägar
Uppvärmningen billigare
Det går att spela golf i Stockholm i mitten december, klafsigt men möjligt 🙂
Njuter så länge det går, tids nog kommer förmodligen den där vita s..ten i alla fall
Visst, det är mörkt men det finns lampor ...
YEEEEEEEEESSSSS för denna så här långt gröna vinter.
Ingen skottning
Slippa frysa på hundpromenader
Inga isiga vägar
Uppvärmningen billigare
Det går att spela golf i Stockholm i mitten december, klafsigt men möjligt 🙂
Njuter så länge det går, tids nog kommer förmodligen den där vita s..ten i alla fall
Visst, det är mörkt men det finns lampor ...
Smaken är som baken, de där är ganska mellanmjölk i skidåkarsammanhang. Jag dissade dem direkt och frun byter bort sina. Visst åker man en vecka per år så duger de möjligtvis för man inte kan släpa runt på flera par. Men för seriös piståkning eller för att pumpa puder så finns det betydligt bättre lagg.AndersMalmgren skrev:
Du förstår inte. Familjen Malmgrens premiumgener med patriarken Anders egna i spetsen, höjer vilken pöbelaktig bondskida som helst till Premiumroyalkvalité.mexitegel skrev:
Smaken är som baken, de där är ganska mellanmjölk i skidåkarsammanhang. Jag dissade dem direkt och frun byter bort sina. Visst åker man en vecka per år så duger de möjligtvis för man inte kan släpa runt på flera par. Men för seriös piståkning eller för att pumpa puder så finns det betydligt bättre lagg.
Som vi märkt, behöver inte noblessen skryta med dyra prylar och extravaganta vanor 😀.
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Det där är racing-skidor, allså för pistade backar. Helt annan grej än offpist puder. Vilket du borde vetat om du åker skidormexitegel skrev:
Smaken är som baken, de där är ganska mellanmjölk i skidåkarsammanhang. Jag dissade dem direkt och frun byter bort sina. Visst åker man en vecka per år så duger de möjligtvis för man inte kan släpa runt på flera par. Men för seriös piståkning eller för att pumpa puder så finns det betydligt bättre lagg.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 637 inlägg
Du menar en cruising skida😉AndersMalmgren skrev:
”The 2023 Stockli Laser SX is a well-rounded cruiser that loves to be on edge.”
https://www.skiessentials.com/2023-ski-test/skis/2023-stockli-laser-sx
Allvetare
· Västra götaland
· 10 917 inlägg
Yessss!
"🍆-mätning i skidmärken" var den sista rutan jag behövde på mitt bingokort!
"🍆-mätning i skidmärken" var den sista rutan jag behövde på mitt bingokort!
Allvetare
· Västra götaland
· 10 917 inlägg