A
Är det någon som testat denna robotgräsklippare?
just nu 3056 kr på amazon.se

https://www.amazon.se/gp/aw/d/B08H1XSGBQ/ref=ox_sc_act_image_1?smid=ANU9KP01APNAG&psc=1

Jag försöker förstå beskrivningarna. Måste den startas manuellt via panelen ovanpå gräsklipparen för varje klippning? Eller kan man göra någon enkel programmering tex till varannan dag via panelen?

Har sett att det kommit en variant 260B med blåtand och app. Kan den programmeras till rullande schema?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.