Har inte haft just det problemet men det är motsvarande problem när appen är öppen/uppkopplad och man försöker para/använda utomhusenheten. Verkar inte kunna hantera mer än en uppkoppling i taget.
K KartRacerSwe skrev:
Ny dag ny fråga.
Har lyckats para ihop knappsatsen med låset och satt en master kod. Jag kan låsa och låsa upp via knappsatsen.
Enligt manualen så ska man skapa en användar kod genom att trycka
#MASTER CODE#
11#
Nya koden#
Mitt problem är att när jag väckt knappsatsen med "5" och sedan trycker # så piper knappsatsen och lyser rött, och sedan kommer jag inte längre.
Någon som har en ide vad jag har missat?
Har lyckats para ihop knappsatsen med låset och satt en master kod. Jag kan låsa och låsa upp via knappsatsen.
Enligt manualen så ska man skapa en användar kod genom att trycka
#MASTER CODE#
11#
Nya koden#
Mitt problem är att när jag väckt knappsatsen med "5" och sedan trycker # så piper knappsatsen och lyser rött, och sedan kommer jag inte längre.
Någon som har en ide vad jag har missat?
Det tog en stund innan jag också insåg att manualen säger fel. Det var heller inte helt tydligt att "5" (eller är det inte hela mittenraden?) väcker panelen.
En annan egenhet jag har upptäckt är att kommunikationen mellan yttre panelen och låset ibland har en fördröjning, men långt ifrån alltid. Då får jag stå några sekunder och vänta på att låset ska öppna (och även stänga). Oklart vad det beror på eftersom det inte är konsekvent.
En annan egenhet jag har upptäckt är att kommunikationen mellan yttre panelen och låset ibland har en fördröjning, men långt ifrån alltid. Då får jag stå några sekunder och vänta på att låset ska öppna (och även stänga). Oklart vad det beror på eftersom det inte är konsekvent.
Igårkväll hade mitt lås tappat connection, no locks found. Hittade inget i appen heller. Har detta hänt någon annan?
Letar man sig in på ”lås information” i appen så fanns en uppdatering. Verkar varit de som gjorde det. Varför får man inga notiser på detta i sin telefon?? Och hur uppdaterar man mjukvaran utifrån utan batteri på sin telefon..
Hur menar du uppdatera låset utan batteri i telefonen?Alexander Åkesson skrev:
Är låset helt dött eller fungerar det när du drar med fingret på kanten?
Jag befann mig på utsidan och dörren var låst. Hade inget batteri på telefonen så kon inte åt låset via appen. Gick inte öppna låset för den hade tappat mottagningen då där fanns en uppdatering till låsenheten.
Jo det slutade fungera. Fick krossa en ruta :/