Vi kommer byta ytterdörrar inom några veckor och har köpt Yale doorman V2N, läser lite om installationen och blir inte riktigt klok, vilket är klokast att välja Easy eller Advanced mode ?
Om man väljer en pinkod till varje nyckelbricka så innebär det att man måste slå den ihop med brickan vid upplåsning ?
Kan man om man glömmer nyckelbrickan hemma låsa upp med Masterkoden ?
Om man vill styra låsen med app, vilka grejer måste jag handla då, 2 dörrar ?
2 moduler, en till varje dörr och en gateway att koppla till routern ?