D david7777 #1 Medlem · Stockholm · 58 inlägg 24 feb 2014 22:38 david7777 Medlem Stockholm 58 inlägg 24 feb 2014 22:38 #1 Hej Alla! Funderar på att bygga med XN villan. Någon som har erfarenhet?
D Drömma #2 Medlem · XXX · 158 inlägg 11 jan 2015 22:02 Drömma Medlem XXX 158 inlägg 11 jan 2015 22:02 #2 Ja, kolla min Facebook blogg om du fortfarande undrar: https://www.facebook.com/PassivhusProjektAvHR?ref=bookmarks
Ja, kolla min Facebook blogg om du fortfarande undrar: https://www.facebook.com/PassivhusProjektAvHR?ref=bookmarks