E escubar #1 Medlem · 5 inlägg 28 apr 2016 18:38 escubar Medlem 5 inlägg 28 apr 2016 18:38 #1 Hej vi står i begrepp att bygga med XN Villan är de någon annan som har byggt nyligen eller håller på? Vill gärna höra positivt och negativt.
Hej vi står i begrepp att bygga med XN Villan är de någon annan som har byggt nyligen eller håller på? Vill gärna höra positivt och negativt.
D Durus #2 Medlem · Stockholm · 24 inlägg 22 aug 2016 14:10 Durus Medlem Stockholm 24 inlägg 22 aug 2016 14:10 #2 Lika intressant för oss med! Någon???
S specter #3 Medlem · Östergötland · 171 inlägg 4 sep 2016 14:14 specter Medlem Östergötland 171 inlägg 4 sep 2016 14:14 #3 Bygger hus med XN Villan just nu! Vi är överlag nöjda än så länge, men har inte kommit så långt ännu. Svarar gärna på frågor via PM om någon är intresserad.
Bygger hus med XN Villan just nu! Vi är överlag nöjda än så länge, men har inte kommit så långt ännu. Svarar gärna på frågor via PM om någon är intresserad.
N noone70 #4 Nybyggare · Midgård · 4 373 inlägg 23 feb 2022 12:20 noone70 Nybyggare Midgård 4 373 inlägg 23 feb 2022 12:20 #4 Hej alla i tråden, vi är oxå intresserad av XNVillan, hur har det gått för er?