Hej vi står i begrepp att bygga med XN Villan är de någon annan som har byggt nyligen eller håller på? Vill gärna höra positivt och negativt.
 
Lika intressant för oss med! Någon???
 
Bygger hus med XN Villan just nu!
Vi är överlag nöjda än så länge, men har inte kommit så långt ännu.

Svarar gärna på frågor via PM om någon är intresserad.
 
Hej alla i tråden, vi är oxå intresserad av XNVillan, hur har det gått för er?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.