Hej,
Kanske fel tråd att skriva i, men känns som ett gäng med god vetenskap om vad kidsen gillar nu för tiden. Hade varit schysst om ni ville hjälpa mig då min son fyller år om en vecka och önskar sig spelkonsol. Ville då veta om vad ni tror kommer falla min son i smaken bäst ett playstation eller Xbox? Har letat runt lite på internetet och fått nys om playstation 5 men är lite kluven om det skulle vara något att hänga i julgranen. Tacksam för alla tips :-)

• Haha
JockesBananer23
  • Laddar…
RoTe
Jonnyslam12 Jonnyslam12 skrev:
Hej,
Kanske fel tråd att skriva i, men känns som ett gäng med god vetenskap om vad kidsen gillar nu för tiden. Hade varit schysst om ni ville hjälpa mig då min son fyller år om en vecka och önskar sig spelkonsol. Ville då veta om vad ni tror kommer falla min son i smaken bäst ett playstation eller Xbox? Har letat runt lite på internetet och fått nys om playstation 5 men är lite kluven om det skulle vara något att hänga i julgranen. Tacksam för alla tips :-)
Väldigt fel tråd att skriva i. Skapa en egen!

• Gilla
Jonnyslam12 och 1 till
  • Laddar…
Jonnyslam12 Jonnyslam12 skrev:
Hej,
Kanske fel tråd att skriva i, men känns som ett gäng med god vetenskap om vad kidsen gillar nu för tiden. Hade varit schysst om ni ville hjälpa mig då min son fyller år om en vecka och önskar sig spelkonsol. Ville då veta om vad ni tror kommer falla min son i smaken bäst ett playstation eller Xbox? Har letat runt lite på internetet och fått nys om playstation 5 men är lite kluven om det skulle vara något att hänga i julgranen. Tacksam för alla tips :)
The White House Game!

RoTe RoTe skrev:
Väldigt fel tråd att skriva i. Skapa en egen!
väntade mig ett annat svar! men tack ska försöka lära mig trådsystemet:-)

• Gilla
  • Haha
JockesBananer23 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.