Det är säkerhetskoden som står där du accepterar att ditt Googlekonto ansluter till ditt Worx-konto, man får scrolla ner för att se den.JohannesR skrev:
Den går även att hitta genom att logga in på
Worx Landroid och titta under sin profil, där kan man även ändra kod.
Ja, det får vi hoppas att någon annan sitter inne med, för jag kommer inte längre än att man säger koden och sen blir det tyst. Möjligen är inte funktionen färdig än eftersom den inte är officiellt lanserad än.JohannesR skrev:
Är det någon som vet om dessa nya worx har samma problem med störningar på slingan av Automowers som de gamla har? Har en WG791E som dels inte gillar grannens Automower och som dels börjat stänga av sig själv.
Fråga 2, ni som äger maskinen hur tycker ni kantklippningen fungerar? tycker att designen med kantklippning känns som ett stort plus på denna maskin!
Fråga 2, ni som äger maskinen hur tycker ni kantklippningen fungerar? tycker att designen med kantklippning känns som ett stort plus på denna maskin!
Medlem
· Södermanland
· 196 inlägg
Ni som har någon av de nya Worxarna - hur upplever ni spårblidningen runt begränsningskabeln? Går det via inställningarna eller på nåt annat smart sätt få den att alternera in- och utgång på nåt vis, så den inte trampar upp en stig runt gräsmattan? Tycker mig höra av HQ-ägare att dom inte har ngt problem, men dom är ju lite jäviga. Om det nu stämmer, så kanske det beror på HQ:s guidekabel, vad vet jag...
Som ni säkert förstår av min fråga så har jag ännu ej köpt min robot. Valet står mellan HQ 310 eller ev en Worx M700 - prisskillnaden är påtaglig...
mvh/ Moribusken
Som ni säkert förstår av min fråga så har jag ännu ej köpt min robot. Valet står mellan HQ 310 eller ev en Worx M700 - prisskillnaden är påtaglig...
mvh/ Moribusken
Upplever ingen spårbildning alls.M Moribusken skrev:Ni som har någon av de nya Worxarna - hur upplever ni spårblidningen runt begränsningskabeln? Går det via inställningarna eller på nåt annat smart sätt få den att alternera in- och utgång på nåt vis, så den inte trampar upp en stig runt gräsmattan? Tycker mig höra av HQ-ägare att dom inte har ngt problem, men dom är ju lite jäviga. Om det nu stämmer, så kanske det beror på HQ:s guidekabel, vad vet jag...
mvh/ Moribusken
Jag hade klippning inklusive kantklippning på nästan varje dag förut, då blev det spår. Nu klipper jag två långa heldagar i veckan, varav den första med kantklippning, det sliter betydligt mindre och gräset hinner återhämta sig mellan gångerna.M Moribusken skrev:Ni som har någon av de nya Worxarna - hur upplever ni spårblidningen runt begränsningskabeln? Går det via inställningarna eller på nåt annat smart sätt få den att alternera in- och utgång på nåt vis, så den inte trampar upp en stig runt gräsmattan? Tycker mig höra av HQ-ägare att dom inte har ngt problem, men dom är ju lite jäviga. Om det nu stämmer, så kanske det beror på HQ:s guidekabel, vad vet jag...
mvh/ Moribusken
Medlem
· Södermanland
· 196 inlägg
Tack för svaret.Vispen74 skrev:
Just kantklippningen är en funktion som jag tycker verkar bra med Worx.
När den går ut och tillbaks, antar jag att den följer begränsningskabeln på något vis. Kan man ställa nån offset så klipparen varierar avståndet till kabeln, eller kan man få den att variera om den ska gå med- eller moturs när den ska tillbaks?
Mvh /Moribusken