Någon som har erfarenheter av märket Witt?
Vi är sugna på en induktionshäll och fläktkåpa(med fläkt) från dem men har dålig koll på hur kvaliten är då utbudet med produkter att se före köp är skral här i trakten.
Induktionshällen är: Witt WIF 64-5
Fläkten är : Witt WSE 600 B alternativt WSE 601 B
De är snygga produkter som skulle passa bra in i vårt nya kök men vi vill ha produkter som fungerar också.