Hej!
Läste här någonstans om Wisdom, och uppfattade det som att det var ett larm som skulle slopas - någon som vet om det stämmer? Isåfall är det kanske ett dåligt alternativ att titta på det larmet...
Många skriver här om Teletec, men jag får inte upp några priser, och det verkar bara vara för återförsäljare?