Hej Alla glada,

Ett kanon forum har surrat runt här ett bra tag men detta är min första post.

Min fråga är om någon har använt så kallade wiresystem för belysning.
Har ni det hur har ni löst det eller skall man bygga in spottarna i stället?

Länkt till försäljningsställe posta gärna om ni vet fler:
http://www.enide.com/wiresystem/wiresystem_index.asp

Tackar på förhand för alla synpunkter.

Mvh
Dellus
 
Jag har kört med ett sånt wiresystem förut, 4meter från vägg till vägg tvärsöver i ett rum. Men nu tycker jag mest att det är rätt fult faktiskt, skulle inte sätta upp nått sånt igen iaf hehe.

Men alla åsikter är ju olika och man skall gå efter det man själv tycker och gillar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.