Den här veckan tittar vi närmare på ett hus av Husdrömmar-aktuella arkitekten Gert Wingårdh. Huset är optimalt utformat för att ta in utsikten över Vättern.

Du kan läsa artikeln här: Wingårdh på en sluttning i Huskvarna

Nån som vet var man kan få tag på de där strömbrytarna? :love:

• Gilla
A.G
  • Laddar…
H Johan Lundblad skrev:
Nån som vet var man kan få tag på de där strömbrytarna? :love:
Buster & Punch heter dom som saluför tror jag, va beredd på att sy igen hål i fickan bara. :crysmile:

G ekaa88 skrev:
Buster & Punch heter dom som saluför tror jag, va beredd på att sy igen hål i fickan bara. :crysmile:
Tack. Nu har jag sett dom så nu måste jag ha dom. Ska sitta i garaget. Får komma på ett sätt att dölja kostnaden för frun bara... :cool:

• Gilla
Fotografen och 2 till
  • Laddar…
Jättefint hus, det ända jag inte gillade var att spottarna var så iögonfallande.
Undrar lite hur effektiv köksfläkten är eller den kanske går att skicka ner

Redigerat:
H Johan Lundblad skrev:
Tack. Nu har jag sett dom så nu måste jag ha dom. Ska sitta i garaget. Får komma på ett sätt att dölja kostnaden för frun bara... :cool:
Värda varenda krona.

Fint hus, men även om jag inte tillhör de som får spel av att allting är vitt så är det där badrummet i värsta laget... Nästan så man undrar om ägarna har någon typ av patologisk aversion mot färg.

• Gilla
Nancy Biäng
  • Laddar…
N Nanashi skrev:
Värda varenda krona.

Fint hus, men även om jag inte tillhör de som får spel av att allting är vitt så är det där badrummet i värsta laget... Nästan så man undrar om ägarna har någon typ av patologisk aversion mot färg.
Troligtvis staylingen som skalar av mycket så det blir vitt

Den där gräsmattan är nog besvärlig att klippa. Nja, man måste älska Wingårdh's design för att slanta upp ca 9 miljoner med utsikt över Jonkoping valley.

Fadai
Får hoppas att den som köper huset har råd att lägga in lite mattor. Ser väldigt kallt o naket ut. En städerska lär nog oxå behövas. Men slipade betonggolv är snyggt, det medges.

Fadai Fadai skrev:
Får hoppas att den som köper huset har råd att lägga in lite mattor. Ser väldigt kallt o naket ut. En städerska lär nog oxå behövas. Men slipade betonggolv är snyggt, det medges.
Varför skulle det behövas en städerska?

Fadai
T twoody skrev:
Varför skulle det behövas en städerska?
Se bara på badrummet: allt är blankt o skiner. Det krävs arbete för att ha det sånt.

richardtenggren
Undra varför de inte körde på uttag från samma märke? Men hade föredragit Jung LS Zero :)

Annars gillade jag huset :)

Fadai Fadai skrev:
Se bara på badrummet: allt är blankt o skiner. Det krävs arbete för att ha det sånt.
Ja det är svårt att städa :thinking:

• Gilla
Fadai
  • Laddar…
När ska eländet med vitt vitt och vitt ta slut?

• Gilla
Isakare och 1 till
  • Laddar…
Kloge Kloge skrev:
När ska eländet med vitt vitt och vitt ta slut?
Aldrig det är väldigt väldigt och väldigt inne.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.