Någon som vet vart man kan få tag på en skrivare som fungerar ihop med ett Windows XP program utan att komma ut på internet och ladda ner installationen?

Varför jag inte vill koppla upp till internet är för att i garaget har jag varken internet eller mottagning ditt, samt så vill jag inte riva bort bänken för att få fram datorn!

Hjälp uppskattas :)

Om det finns drivrutiner att ladda ner från nätet går det ju att lägga in dessa på tex ett usb minne och på så sätt få tillgång till rätt drivrutiner i garaget. Sen är det kanske inte så självklart att det finns drivrutiner som passar Windows xp för en ny skrivare.

G
T Teleportgubben skrev:
Någon som vet vart man kan få tag på en skrivare som fungerar ihop med ett Windows XP program utan att komma ut på internet och ladda ner installationen?

Varför jag inte vill koppla upp till internet är för att i garaget har jag varken internet eller mottagning ditt, samt så vill jag inte riva bort bänken för att få fram datorn!

Hjälp uppskattas :)
Köp en lätt begagnad skrivare, som har xp-drivisar, antingen på CD eller lägg på usb-sticka som @Dheri skrev.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.