vad är felet och HUR löser jag detta? hittar på nätet "blinkar grönt fort" men min blinkar sakta, snälla hjälp mig :)
Tack på förhand/Birgitta

• Cirkulationspump av märket Wilo med grön lysdiod som blinkar sakta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild av en Wilo cirkulationspump med tydlig etikett och modellnummer, monterad i ett rörsystem.
    Skapa konto
När du har ratten på " kl 12" så är den i ett luftningsläge. Beroende på vad du har för värmesystem så ska den antingen dras mot " eftermiddag " eller " förmiddag"

• Gilla
fäboden
  • Laddar…
Krilleman
Snabb googling gav denna skrift som kanske kan skänka lite go kvällsläsning?!

https://golvvarmebutiken.se/PartnerFiles/Golvvaermebutiken/resources/Wilo Yonos Para RAS15-6-RKA.pdf

Men som redan nämnts ovan. Ställ reglaget åt något håll, prova förslagsvis vänster på siffran 3. Räcker det inte till för att riva din golvvärme så ökar du något gradvis.

Inte rakt upp på luftningsläget bara.

Textdokument med instruktioner för justering av variabelt och konstant differenstryck för en värmesystempump.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
fäboden
  • Laddar…
V Vector skrev:
När du har ratten på " kl 12" så är den i ett luftningsläge. Beroende på vad du har för värmesystem så ska den antingen dras mot " eftermiddag " eller " förmiddag"
jag hade den i rätt läge till höger men testa att Lufta men den fortsätter bara att blinka, så den är till höger men ej på fotot dock :)

Krilleman Krilleman skrev:
Snabb googling gav denna skrift som kanske kan skänka lite go kvällsläsning?!

[länk] Yonos Para RAS15-6-RKA.pdf

Men som redan nämnts ovan. Ställ reglaget åt något håll, prova förslagsvis vänster på siffran 3. Räcker det inte till för att riva din golvvärme så ökar du något gradvis.

Inte rakt upp på luftningsläget bara.

[bild]
jag ska testa det Tack!

Frågan är om man ska göra en reset på den så man stänger av elen å låt den stå ett tag för sen starta upp den jgen.... för är det något fel på den så ska den tror jag blinka rött....

• Gilla
fäboden
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.