Efter att ha tittat på
http://www.ideapaint.com/ så har vi en idé att använda det på ett par väggar på vårt kontor.
Men då kommer ju trixaren fram i en. Jag har ingen lust att importera färg varken från USA eller Danmark, så jag undrar helt enkelt om någon känner till var man kan få tag på fungerande färg här landet?
Och vad jag egentligen funderar över är om det finns några alternativ? Jag funderar lite på golvlack i epoxyvariant - kan det fungera kanske? Någon som har testat?
Vad som krävs är väl i princip att färgen är riktigt tät?