Så, har en diskmaskin som inte verkar vilja komma någonstans, satte igång ett snabbprogram som förr och sen märkte jag att samma cykel stod om och om igen och den kom ingenstans.
Har filmat den, och ni hör ett rätt distinkt "klickande".
Den har tagit in lite vatten som den skjuter runt, men den klickar, som att något "hänger sig" nästan kan man säga.
Har testat att dra ur sladden och se om det hjälper, men den håller sig på samma ställe hela tiden.
Har testat med "nollställningen" men det funkar inte bra heller, fortfarande på samma plats i tvättcykeln.
Någon som kan ha en ide vad det kan vara?
https://www.youtube.com/watch?v=huhHR0kU_bI&list=UUy_-EedaT5bZesRfwAtyd7A