Så, har en diskmaskin som inte verkar vilja komma någonstans, satte igång ett snabbprogram som förr och sen märkte jag att samma cykel stod om och om igen och den kom ingenstans.

Har filmat den, och ni hör ett rätt distinkt "klickande".

Den har tagit in lite vatten som den skjuter runt, men den klickar, som att något "hänger sig" nästan kan man säga.

Har testat att dra ur sladden och se om det hjälper, men den håller sig på samma ställe hela tiden.

Har testat med "nollställningen" men det funkar inte bra heller, fortfarande på samma plats i tvättcykeln.

Någon som kan ha en ide vad det kan vara?

https://www.youtube.com/watch?v=huhHR0kU_bI&list=UUy_-EedaT5bZesRfwAtyd7A
 
Man skall inte ta i den saken som den svarta slangen sitter i förresten, den ger en rejäla stötar...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.