Följt instruktionsbok stäng av stäng på tryck in reset 3 sek fast i 5 sekunder till piper.
Piper inte alls.
Fattar inte och vet inte vad den är inställd på nu.
Det finns inget som piper alls när man trycker 5 sek.

Trodde också luckan skulle öppna sig själv i söutet av torkning. Läser det går ställa in. Verkar vara samma procedur.

Hur får jag till det dör pipet , och hur kan samma procedur leda till att glra olika inställningar.
Med vad vandrar jag till respektive inställning om jag nu lyckas komma in i det läget ? Hur ser jag vad som är vad? Visar bild på modellen.
Vill ju ställa in hårdheten och att den ska öppna luckan efter program en gång för alla.

• Vit diskmaskin med digital display och kontrollpanel, glasbruk och hushållsartiklar ovanpå.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Bilden visar en kontrollpanel på en diskmaskin med olika programinställningar och temperaturen, inklusive "Eco 50°" och "65°".
    Skapa konto
F Fattarnoll skrev:
Följt instruktionsbok stäng av stäng på tryck in reset 3 sek fast i 5 sekunder till piper.
Piper inte alls.
Fattar inte och vet inte vad den är inställd på nu.
Det finns inget som piper alls när man trycker 5 sek.

Trodde också luckan skulle öppna sig själv i söutet av torkning. Läser det går ställa in. Verkar vara samma procedur.

Hur får jag till det dör pipet , och hur kan samma procedur leda till att glra olika inställningar.
Med vad vandrar jag till respektive inställning om jag nu lyckas komma in i det läget ? Hur ser jag vad som är vad? Visar bild på modellen.
Vill ju ställa in hårdheten och att den ska öppna luckan efter program en gång för alla.

• Produktinformationsetikett med modell WUC 3C32 P, Ind.C 769991626641, S.N. 452516011201 och Prod.N 869991626640.
    Skapa konto
Har du följt dessa steg?
Instruktioner för inställning av vattenhårdhet och en tabell för olika nivåer av vattenhårdhet i tyska, franska och engelska grader.
Skapa konto

Instruktioner för att aktivera eller avaktivera diskmaskinens NaturalDry-funktionalitet via knapptryckningar.

K Kane skrev:
Har du följt dessa steg?
[bild]

[bild]
Ja. Men vänta nu p knappen intryckt 5 sek ???? Så står inte i min bruksanvisning. Hmmm

åh en indesit rimmar på bara s***

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.