Wolfpaw #1 Byggnovis · 33 inlägg 17 okt 2022 22:26 Wolfpaw Byggnovis 33 inlägg 17 okt 2022 22:26 #1 Någon som kan förklara vad detta "skåp" på utsidan av mitt boende är, samt hur orolig jag borde vara att luckan inte sluter helt tätt och går att öppna utan nyckel? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #elinstallation #elskåp #lucka #utomhus #vägg
Någon som kan förklara vad detta "skåp" på utsidan av mitt boende är, samt hur orolig jag borde vara att luckan inte sluter helt tätt och går att öppna utan nyckel?
O Oxbringa #2 Självbyggare · 48 inlägg 17 okt 2022 22:29 Oxbringa Självbyggare 48 inlägg 17 okt 2022 22:29 #2 Troligen gamla teleledningar! Har du fast telefon? Då skulle man kunna avlyssna samtalen via dessa kablar, annars inget att vara orolig för!
Troligen gamla teleledningar! Har du fast telefon? Då skulle man kunna avlyssna samtalen via dessa kablar, annars inget att vara orolig för!
Wolfpaw #3 Byggnovis · 33 inlägg 17 okt 2022 22:31 Wolfpaw Byggnovis 33 inlägg 17 okt 2022 22:31 #3 Ingen fast telefon. Var mest orolig att det var typ starkström som stod och blötläggdes i dessa stormiga höstdagar...
Ingen fast telefon. Var mest orolig att det var typ starkström som stod och blötläggdes i dessa stormiga höstdagar...