Hejsan, en liten fråga från mig som inte är så kunnig inom vvs..
Är det mycket extraarbete (läs dyrt) att fixa avlopp för toalett i källaren om där inte finns någon befintlig WC... finns dusch och avlopp i samma rum.. men ingen toalett..
Hur gör man isf?
Tack på förhand, mvh
Sandra