hej
Jag har bytt luckpackning på vår Wascator WE66MP & nu får jag felkod 03E, nga tips?
Mvh Mr LED, alltid på lyset
 
L
Vet inte vad koden betyder , kan det vara att luckan inte låser i rätt läge , trångt med ny packning , det brukar sitta en microbrytare som påverkas av någon pigg eller låskolven och tala om nu är luckan låst ,
Luckan låst nu kan jag starta blir svaret från den
 
P
Låset har ej låst luckan inom fastställd tid, prova att trycka lite hårdare på luckhandtaget
 
Jag har provat det flera gånger, men det vill sig inte
 
P
kan vara låshaken i dörren eller låskistan i maskinen
tom att gångjärnen är för slitna
 
Skruvade isär igen & hittade en automatsäkring på baksidan av låskistan, Puch reset, klart
Tack för tipsen
Mr LED
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.