Går det att spruta slamfärg med Wagner control pro 250 eller någon annan färgspruta som man kan spruta slamfärg Falu röd med ?

Jag har kört borch PFS 7000 och den fungerar bra

Persson88 Persson88 skrev:
Jag har kört borch PFS 7000 och den fungerar br
Jag har kört borch PFS 7000 och den fungerar br
Tack för ditt svar Sputade du med sprutfärg Falu röd slamfärg eller Falu röd slamfärg på 10 Liters Burkar med din bosch PFS 7000.

Tack för ditt svar Sprutade du med Sprutfärg Falu röd slamfärg eller Falu röd slamfärg på 10 Liters Burkar med din bosch PFS 7000.

B berb skrev:
Tack för ditt svar Sprutade du med Sprutfärg Falu röd slamfärg eller Falu röd slamfärg på 10 Liters Burkar med din bosch PFS 7000.
Jag har kört med 10L hinkar och det har fungerat fint, dock viktigt att det är vindstilla för annars har man färg överallt

Jag har kört borch PFS 7000 och den fungerar
Jag har kört med 10L hinkar och det har fungerat fint, dock viktigt att det är vindstilla för annars har man färg
Jag har kört med 10L hinkar och det har fungerat fint, dock viktigt att det är vindstilla för annars har man färg överallt
Jag tänker sprutmåla mitt hus som är målat med falu röd så det är viktigt att det är vindstilla jag måste väl täcka fönster och stuprör knutbrädor dörrar med plast. Har du sprutmålat ditt hus hur mycket färg per kvadratmeter går det åt på ett ungefär.

B berb skrev:
Jag tänker sprutmåla mitt hus som är målat med falu röd så det är viktigt att det är vindstilla jag måste väl täcka fönster och stuprör knutbrädor dörrar med plast. Har du sprutmålat ditt hus hur mycket färg per kvadratmeter går det åt på ett ungefär.
Tyvärr har jag ingen koll på hur mycket färg det gick åt. Men viktigt att täcka ALLT för det yr överallt. Sedan gick jag och sprutade sedan gick en efter och drog 1-2 drag med penseln för att arbeta in färgen i träet. Gick väldigt smidigt, vi målade en husgavel på nån timme.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.