Hej,

Skall totalrenovera ett badrum och behöver tips på bra hantverkare i Malmötrakten.

Någon som kan hjälpa mig?

TACK på förhand!

Du också? Fann du någonsin nån bra hantverkare/firma?
Är i färd med att söka runt själv.. fått några offerter redan men är inte nöjd. En tog 1.400kr plattsättning av kakel. Har inte ens 4kvm stort badrum...? Men då menade han att allt "kringarbete" ingick.. (fuktspärr och kvalitets dokument). Dock inte putsning av väggar eller gipsning eller flytspakling av golv.. Lät för mkt då jag sökt runt på internet o forum..

Hör gärna av dig för jag måste få igång ett badrum inom några månader :)
Är elutbildad och drar den själv.. Men vill ha hjälp med vvs + plattsättning + material som tillhör.

mvh
Pildammen - Malmö

Hej,

Efter många turer fram och tillbaka fick jag tag i en hantverkare av "gamla typen". Byggentreprenören i Skåne Jan Svensson.
Han gjorde allt utom elen för mig då jag har en bekant som är elektriker.

Har bara goda ord om honom. Bra pris, godkänd och certifierad av BKR. Kanske inte den mest sociala, men oerhört smidig. När de rivit mitt badrum visade det sig att alla rör även var tvungna att bytas. Det gjordes lätt och smidigt till ett vettigt pris. Gjorde även lite andra tilläggsbeställningar under arbetets gång. Några av dessa hade jag inte ens gjort billigare själv.

De sa att renoveringen skulle ta 13 dagar, men tog 14, HELT OK! Dessutom tog de med sig allt skräp och emballage.

Rekommderas!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.