Hej, någon som har tips om plattsättare och VVS-firma i Malmö? Gäller renovering av torkrum i BRF.

Åsa Lund
Hjelm o co kanske
Hade med dem att göra för några år sedan

• Gilla
Trafikverket1
  • Laddar…
E
E El-Löken66 skrev:
@Paul-Staffanstorp kan detta?
Var i Malmö är det?
Värnhem

E
T Mtongo skrev:
Värnhem
Det finns någon firma som heter kakel idea men ifall de utför jobb åt privata vet jag inte.

Du kan ju traska ner till Solar innan Johanneslustnvid frukosttid någon dag och haffa någon annars eller hör med säljare angående VVS annars Rinkeby Fosie.

Kungälvs rörmokare finns ju även men alltid svårt att hitta någon till dessa småjobb.

E El-Löken66 skrev:
Det finns någon firma som heter kakel idea men ifall de utför jobb åt privata vet jag inte.

Du kan ju traska ner till Solar innan Johanneslustnvid frukosttid någon dag och haffa någon annars eller hör med säljare angående VVS annars Rinkeby Fosie.

Kungälvs rörmokare finns ju även men alltid svårt att hitta någon till dessa småjobb.
Tack för tipsen! Ja, märkt att det är svårt att hitta firmor som är intresserade.

Paul-Staffanstorp
E El-Löken66 skrev:
alltid svårt att hitta någon till dessa småjobb.
Småjobb är ju relativt, vad är det ? ;)

Snarare kan det vara svårigheter att hitta folk som vill ta jobb i centrala Malmö p.g.a parkeringsproblem och att det är en massa släpande på saker till skillnad från villajobben. ;)

VAD är det tänkt att det ska göras där ?

Lättaste är nog om det ska plattsättas och prata med en leverantör där man kan köpa plattorna och höra om de har någon att tipsa om... t.ex Centro på Bulltofta vid OkQ8 nära ringvägen/Valdemarsro.

Jag vet att bl.a Kakelidéa handlar där en hel del och det finns ju många andra firmor.
Personalen där brukar ha koll om någon har en ofrivillig lucka i sin planering.

Höll själv på genom dem att "åka på" 60kvm klinkerläggning i en blivande glassbar i Malmö som var akut men hade redan fyllt luckan med ett annat jobb. :)

• Gilla
Åsa Lund och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.