2 086 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
VVS & Bygg, nån som handlat där?
Jag undrar om nån har handlat på VVS & Bygg - VVS och byggvaror för hela huset (vvsobygg.se)
Är det en seriös firma? Det står tex. att det är fri frakt på allt, men när jag testade ett köp så tillkom en "hanteringskostnad" på 79 :-. Låter som en fraktkostnad ändå?
Är det en seriös firma? Det står tex. att det är fri frakt på allt, men när jag testade ett köp så tillkom en "hanteringskostnad" på 79 :-. Låter som en fraktkostnad ändå?
VVS & Bygg gick i konken förra året och verksamheten (eller snarare namnet) togs över av Rörfokus.Dan1891 skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threads/varning-foer-vvsobygg-se.404187/
Har ingen egen erfarenhet av Rörfokus, men många verkar ju nöjda med dem.Dan1891 skrev:
Problemet med VVS & Bygg var att de gick under jorden i samband med konkursen. Men nu drivs ju som sagt verksamheten av Rörfokus, om de inte sålt det vidare.
Möjligt att då Rörfokus är OK, men jag blev tveksam när det står "Fri frakt på allt!" med stora bokstäver, och så tillkommer en "Hanteringskostnad" istället...C cpalm skrev:
Klicka här för att svara
