Jag har ett stort antal begagnade " vridrattar" i mitt förråd. De flesta är begagnade och har haft funktionen "vridströmbrytare" , "volymkontroll", "ljusdimmer", "timer", "larmnivåinställning" m.m. m.m. TS måste ju komma med mer info om det ska gå att komma med ett bra svar. Uppgift om storlek (höjd och diameter), fastsättning( skruv, tryck, axeldimension, axel fasad?, .....).
Kom med mer info och gärna även foto, så är jag övertygad om att det finns bra hjälp här på forat.
 
HasseTeknik HasseTeknik skrev:
Jag har ett stort antal begagnade " vridrattar" i mitt förråd. De flesta är begagnade och har haft funktionen "vridströmbrytare" , "volymkontroll", "ljusdimmer", "timer", "larmnivåinställning" m.m. m.m. TS måste ju komma med mer info om det ska gå att komma med ett bra svar. Uppgift om storlek (höjd och diameter), fastsättning( skruv, tryck, axeldimension, axel fasad?, .....).
Kom med mer info och gärna även foto, så är jag övertygad om att det finns bra hjälp här på forat.
Kul med ett positivt svar.
Kommer att titta på lampan om 2 veckor.
Återkommer.
 
Håller med om att frågan och beskrivningen inte är bra, tvetydig och extremt tunn. Dock inte ovanligt.
Postar man en fråga så tänk gärna över texten, är den begriplig för andra som inte har en aning om vad det gäller?
En eller flera bilder hjälper till.


Rattar finns i mängder av varianter hos elektronikfirmorna. Välj en passande modell.
 
  • Gilla
BaltzarH
  • Laddar…
E etompau skrev:
Håller med om att frågan och beskrivningen inte är bra, tvetydig och extremt tunn. Dock inte ovanligt.
Postar man en fråga så tänk gärna över texten, är den begriplig för andra som inte har en aning om vad det gäller?
En eller flera bilder hjälper till.


Rattar finns i mängder av varianter hos elektronikfirmorna. Välj en
Tyvärr har jag inte någon bild.
Har lampan i stugan.
Återkommer med om 2 veckor.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.