Jag fick ritningar på 2 nya hus hos FH idag. Vråken och Morkullan. Någon som sätt dom? Båda är jättefina och känns helt klart som något av husen skulle vara ett av det vi söker. Lite större än Entitan som jag annars gillar väldigt mycket.. Frågan är bara vad prisskillnaden är, den uppgiften fick jag aldrig.

Är bägge 1 3/4 plan villor? Hur stora är dom?
Fick Fiskarhedens katalog idag Torsdag, men där fanns inga nya villor med tyvärr.

Vråken är 86,8 kvm på bottenplan och 66,9 på övre.
Morkullan är 87,7 på båda planen.
Morkullan är väldigt lik Tranan extriört. Men några saker kan jag se. Rakt framifrån är det 2 fönster på bottenvåningen på båda sidor om entren. Sen är det 2 fönster på var sida om dörren.
Köket är större(18,9, sen ligger tvättstuga(med dörr ut på kortsidan), arbetsrum, wc i bakkant av huset och vardagsrummet på 28,7 kvm ligger i hela högra delen av huset.. På bilden har även huset en liggande panel som ser väldigt fint ut, särskilt när ritningen är "tecknad".

Jag fick ritningarna av "Vår" säljare, han skickade dom ena dagen så var dom framme andra. Jag föreslår att du ringer till FH och ber någon skicka så har du dom på måndag, för jag märker att mina beskrivningar säkert inte är så förståliga ;D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.