M@ZE skrev:
Hajo, det är själva tjusningen med eget hus, att man lägger den tid man har till huset o trädgård mm. Har man inte den tiden skall man nog fundera på lägenhet, eller så har man så mkt pengar så man inte behöver bry sig och låter nån annan göra det jobbet :)
Japp, tråder gliider lite från ämnet :-* men jag vill bara replikera. Håller fullständigt med om att en av tjusningarna med att bygga nytt är att själv grejar o pysslar. Tyvärr känner jag att jag inte har den tid jag vill lägga ner. Hade gärna tagit tjänstledigt dessa månader då huset är under uppförande men den kostnaden törs jag inte ens räkna ut... :-/
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.