Ja men i bolaget som delades ut ingår inte Husqvarnas hushållsprodukter utan endast utomhusprodukter. Så även i fortsättningen kommer det vara Electrolux som producerar produkter med Husqvarna logga när det gäller hushållsprodukter.Konsulten skrev:
Så du menar att Electrolux även fortsättningsvis kommer producera Husqvarna-produkter? Var har du fått den informationen ifrån (nyfiken eftersom vi har Husqvarna i både kök och tvättstuga)?pjeta skrev:
Medveten om att det är utomhusprodukterna som delades ut (var själv aktieägare i Electrolux) men jag antog att det innebär att Elektrolux slutar tillverka hushållsprodukter med Husqvarnaloggan på (eftersom de inte äger varumärket längre).
Husqvarna by Electrolux
Så kommer det att stå på alla Husqvarnaprodukter i framtiden.
Husqvarna är Electrolux designmärke
Electrolux självt ska ha det breda sortimentet
ElektroHelios är Elektrolux basmärke
Zanussimärket håller Electrolux att avveckla i Sverige.
Vad som kommer att hända med AEG står väl i stjärnorna.....
Så kommer det att stå på alla Husqvarnaprodukter i framtiden.
Husqvarna är Electrolux designmärke
Electrolux självt ska ha det breda sortimentet
ElektroHelios är Elektrolux basmärke
Zanussimärket håller Electrolux att avveckla i Sverige.
Vad som kommer att hända med AEG står väl i stjärnorna.....
[quote author=johansjostrand link=1152561838/0#14 date=1153562381]
Jag gav 49 900:- för mitt "Mielepaket"
Diskmaskinen upplevs nästan som ljudlös. Kyl/frysen och fläktkåpan är vrålsnygga. Spishäll, Varmluftsugn och Micro håller väl samma klass som de flesta andra. Tror inte de är sämre i allafall.
Vart fick du detta pris? Det låter väldigt bra tycker jag. Vad ingick då i priset?
Jag gav 49 900:- för mitt "Mielepaket"
Diskmaskinen upplevs nästan som ljudlös. Kyl/frysen och fläktkåpan är vrålsnygga. Spishäll, Varmluftsugn och Micro håller väl samma klass som de flesta andra. Tror inte de är sämre i allafall.
Vart fick du detta pris? Det låter väldigt bra tycker jag. Vad ingick då i priset?
Jag försöker igen! Inte så lätt alltid det här med datorer :
!
Upprepar min fråga: vart fick du detta pris och vad ingick i priset?
johansjostrand skrev:Jag gav 49 900:- för mitt "Mielepaket"
Diskmaskinen upplevs nästan som ljudlös. Kyl/frysen och fläktkåpan är vrålsnygga. Spishäll, Varmluftsugn och Micro håller väl samma klass som de flesta andra. Tror inte de är sämre i allafall.
Uppenbarligen ja! I mitt fall 10 000:- på ordinarepris.
Lycka till! /Johan
Upprepar min fråga: vart fick du detta pris och vad ingick i priset?
Kyl/Frys: Miele KFN 8762 SD edElinF skrev:
Diskmaskin: Miele G 1140 SCU
Spishäll: Miele KM 500
Ugn: Miele H 4115 B
Fläktkåpa: Miele DA 249-2
Micro: Miele M 8161
Bilder och beskrivning finns här: http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=8861
Klicka här för att svara