Konsulten skrev:
Husqvarna bröts faktiskt nyligen ut ur Electrolux och är numera ett eget bolag igen.
Ja men i bolaget som delades ut ingår inte Husqvarnas hushållsprodukter utan endast utomhusprodukter. Så även i fortsättningen kommer det vara Electrolux som producerar produkter med Husqvarna logga när det gäller hushållsprodukter.
 
pjeta skrev:
Ja men i bolaget som delades ut ingår inte Husqvarnas hushållsprodukter utan endast utomhusprodukter. Så även i fortsättningen kommer det vara Electrolux som producerar produkter med Husqvarna logga när det gäller hushållsprodukter.
Så du menar att Electrolux även fortsättningsvis kommer producera Husqvarna-produkter? Var har du fått den informationen ifrån (nyfiken eftersom vi har Husqvarna i både kök och tvättstuga)?

Medveten om att det är utomhusprodukterna som delades ut (var själv aktieägare i Electrolux) men jag antog att det innebär att Elektrolux slutar tillverka hushållsprodukter med Husqvarnaloggan på (eftersom de inte äger varumärket längre).
 
Husqvarna by Electrolux

Så kommer det att stå på alla Husqvarnaprodukter i framtiden.

Husqvarna är Electrolux designmärke
Electrolux självt ska ha det breda sortimentet
ElektroHelios är Elektrolux basmärke

Zanussimärket håller Electrolux att avveckla i Sverige.
Vad som kommer att hända med AEG står väl i stjärnorna.....
 
[quote author=johansjostrand link=1152561838/0#14 date=1153562381]

Jag gav 49 900:- för mitt "Mielepaket"
Diskmaskinen upplevs nästan som ljudlös. Kyl/frysen och fläktkåpan är vrålsnygga. Spishäll, Varmluftsugn och Micro håller väl samma klass som de flesta andra. Tror inte de är sämre i allafall.

Vart fick du detta pris? Det låter väldigt bra tycker jag. Vad ingick då i priset?
 
Jag försöker igen! Inte så lätt alltid det här med datorer ::)!

johansjostrand skrev:
Jag gav 49 900:- för mitt "Mielepaket"
Diskmaskinen upplevs nästan som ljudlös. Kyl/frysen och fläktkåpan är vrålsnygga. Spishäll, Varmluftsugn och Micro håller väl samma klass som de flesta andra. Tror inte de är sämre i allafall.

Uppenbarligen ja! I mitt fall 10 000:- på ordinarepris.

Lycka till! /Johan


Upprepar min fråga: vart fick du detta pris och vad ingick i priset?
 
mt2005 skrev:
Oftast får man vad man betalar för.  Whirlpool, Bauknecht m fl är lågprismärken. Det är som med Skoda bilar jämfört med Audi.
Skoda har ca:2 fel per ny bil mot ca: 90 på en ny Audi. Skoda är den bil i VAG koncernen som har mist fel per bil.
 
ElinF skrev:
Jag försöker igen! Inte så lätt alltid det här med datorer ::) Upprepar min fråga: vart fick du detta pris och vad ingick i priset?
Kyl/Frys: Miele KFN 8762 SD ed
Diskmaskin: Miele G 1140 SCU
Spishäll: Miele KM 500
Ugn: Miele H 4115 B
Fläktkåpa: Miele DA 249-2
Micro: Miele M 8161

Bilder och beskrivning finns här: http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=8861
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.