Köpte min första SMEG produkt 2012 - en diskmaskin för 10.000:-
Efter två månader gick första plastknappen sönder / trillade av.
Efter 9 månader såg vi rostangrepp på diskkorgen
Efter 12 månader började maskinen läcka - så att golvsocklar m m blev förstörda
När vi anmälde fel m m - tog det 6-7 veckor innan det kom reservdelar från Italien.
Kan bara säga - Snygg design, tyst - men - Extremt Usel kvalitet, dålig service och kass produkt för övrigt !
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.