Hej!
Vi har köpt AEG-vitvaror till hela köket när vi flyttade in förutom spisen som var funktionsduglig några år till men så rasade den och vi köpte faktiskt en Goronjespis oh är helnöjda med den.
Våra kompisar köpte en goronje spis dom oxå men det var något fabrikationsfel och de hade inga problem att få en ny, dom körde ut en ny spis efter 2 dagar. Bra service!
MVH
Jessica