Hej!
Vi har köpt AEG-vitvaror till hela köket när vi flyttade in förutom spisen som var funktionsduglig några år till men så rasade den och vi köpte faktiskt en Goronjespis oh är helnöjda med den.
Våra kompisar köpte en goronje spis dom oxå men det var något fabrikationsfel och de hade inga problem att få en ny, dom körde ut en ny spis efter 2 dagar. Bra service!

MVH

Jessica
 
jag har nyligen köpt Gorenje kyl, jätte snyggt och rymligt svar kyl med mindre frys, och än så länge funggerar den bra och hoppas att det så förblir. Anledningen till att jag valde Gorenje är för att trettio.se bara verkar sälja etablerade märken så som bosch samsung etc. så jag tänkte att det nog är samma kvalite samt att jag sett märket nämnas i många inredningstidningar och det är enligt mej ett gott betyg;)
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.