[edit]Ett vitlackat ikeabord kanske?[/edit]
Inte illa MEA, där satt den, tack för det
Hur bra blir resultatet tror ni om jag nu vill ha vitt klarlack? Är det bara att rolla tror ni eller kan man testa sprayvarianten, om det finns?
Inte illa MEA, där satt den, tack för det
Hur bra blir resultatet tror ni om jag nu vill ha vitt klarlack? Är det bara att rolla tror ni eller kan man testa sprayvarianten, om det finns?
[edit]Jag skulle lämna in det på sprutlackering.[/edit]
vilken prisklass ligger det på ungefär?
vilken prisklass ligger det på ungefär?
Klicka här för att svara
