6 664 läst ·
27 svar
7k läst
27 svar
Vitt, gräddvitt eller vaniljgult
Bra försök mammamys!
Kan det ha nåt med din "adress" att göra, dvs det där sista "drömmen som blev sann", kanske inga mellanslag eller nåt liknande??
Möjligen korkade förslag men jag är totalt novisen vid spisen när det gäller detta "teknik"ämne.
Snälla, försök igen!
MVH/Christina.
PS: Tack för länken Kalle, HUR :
kunde du veta att just tekniksidorna på forumet är en smula försummade från min sida
/DS.
Kan det ha nåt med din "adress" att göra, dvs det där sista "drömmen som blev sann", kanske inga mellanslag eller nåt liknande??
Möjligen korkade förslag men jag är totalt novisen vid spisen när det gäller detta "teknik"ämne.
Snälla, försök igen!
MVH/Christina.
PS: Tack för länken Kalle, HUR :
Maria!
GUUD, vad snyggt!!
Man borde tipsa "Sköna Hem"!!
Vad är det för typ av köksblandare ni har? Ser superläcker ut! Golvsocklarna går inte heller av för hackor, är dom också från Vedum?
MVH/Christina.
PS: Kalle, jag tror att jag skiter i den där länken ett tag till när allt kommer omkring
, efter ett sånt här pangkök får jag nog ligga lite lågt ett tag/Christina.
GUUD, vad snyggt!!
Vad är det för typ av köksblandare ni har? Ser superläcker ut! Golvsocklarna går inte heller av för hackor, är dom också från Vedum?
MVH/Christina.
PS: Kalle, jag tror att jag skiter i den där länken ett tag till när allt kommer omkring
Ja,JaJaa.......
MVH/Christina.
MVH/Christina.
Snyggt badrum också!!! Är det Svedbergs...vad är det nu serien heter....hmmm, ja, ja... Svedbergs iallafall? Vad har ni för plattor på golvet? Jätte kul att se hur andra gjort! Vi är precis i väljartagen och det är ju MASSOR av beslut som ska göras - stackars oss 
Nu har jag lagt in bilder på badrumsgolvet, serien heter Indigo med vågen handfat och golvet kommer från Höganäs kakelJo skrev:
Lycka till med alla valen!!! det är INTE lätt
http://photos.yahoo.com/mammamys2004
Klicka här för att svara